Kraj

El Padre nad morzem z roadshow dla Banku BGŻ BNP Paribas

Od początku lipca turyści przebywający nad polskim morzem mogą skorzystać z szeregu atrakcji.

El Padre nad morzem z roadshow dla Banku BGŻ BNP Paribas
Cykl letnich imprez promujących nowy bank, który powstał poprzez połączenie Banku BGŻ oraz Banku BNP Paribas, jest na półmetku. W ramach roadshow bank oferuje turystom możliwość skorzystania z przygotowanej dla nich strefy, w której znajdują się tor do skimmboardu, ścianka wspinaczkowa czy transparentna kula z zimową scenografią w środku do oryginalnych zdjęć z wakacji na tle piasku i wody. Ponadto odwiedzający strefę mają dostęp do darmowego WiFi i możliwość doładowania urządzeń mobilnych dzięki mobilnej ładowarce. Chętni mogą dodatkowo wziąć udział w zabawach i konkursach, w których wygrywają napoje, gadżety i zabawki. Jedną z atrakcji plażowej strefy Banku BGŻ BNP Paribas jest układanie wielkiej kostki, symbolu nowego banku, lub zabawa w układanie wyrazów z liter nazwy nowego banku. W strefie Banku BGŻ BNP Paribas można też zrobić sobie tzw. flipbooka, czyli serię zdjęć na tle morza, z dymkami “pozdrowieniami z wakacji”.

W ramach skrojonej na szeroką skalę aktywacji nowej marki bank jest też obecny na lotniskach i w samolotach czarterowych linii Enter Air. Pasażerowie otrzymują od stewardess lizaki, a w samolotach emitowane są spoty radiowe. Dodatkowo zarówno na lotniskach, jak i w samolotach obecny jest branding nowego banku.

Agencja El Padre odpowiedzialna jest za strategię, kreację oraz produkcję eventowej kampanii wizerunkowej banku. Akcja potrwa do końca sierpnia.