Kraj

Bosman promuje się nad morzem

Marka z portfolio Carlsberg Polska startuje w okolicach Szczecina z outdoorową kampanią promującą wariant Bosman Niefiltrowane.

Bosman promuje się nad morzem
Z okazji Święta Piwa i Piwowara w Szczecinie i okolicach ruszyła nowa odsłona  kampanii “Moje życie. Moja pasja”. Na billboardach zobaczymy ambasadora kampanii, szczecińskiego piwowara Mariusza Polewkę oraz nowy wariant piwa – Bosman Niefiltrowane.   

W tym tygodniu obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Piwa i Piwowara. Carlsberg wykorzystał tę okazję, żeby świętować i podziękować twórcom złocistego trunku za pasję przy jego produkcji.
Bosman Niefiltrowane powstał wiosną tego roku m.in. dzięki zaangażowaniu browarnika Mariusza Polewki. Za kreację kampanii odpowiada agencja LSCG, a za zakup mediów dom mediowy PHD Media Direction.