M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W Stanach wystartowała kampania repozycjonująca SodaStream

( red. ) | 7 sierpnia 2015, 06:00

Teraz produkt komunikowany jest jako "Factory of one"

W Stanach wystartowała nowa kampania repozycjonująca markę SodaStream. Za jej kreację i realizację odpowiada agencja Commerce House z Dallas. 30-sekundowy spot prezentuje markę SodaStream jako alternatywę dla produkowanych masowo napojów gazowanych. "Factory of one" ma oznaczać możliwość przygotowania napoju szytego na miarę, z poziomem nasycenia bąbelkami według uznania i z aromatem o takim poziomie intensywności, na jaki mamy ochotę.

Jesienią Coca-Cola wchodzi w nowy segment i wraz z firmą Keurig wprowadzi na rynek maszyny do samodzielnego przygotowywania napojów gazowanych w domu – Kold. Działanie będzie realizowane równolegle do wprowadzenia na rynek specjalnej wody stołowej sygnowanej przez dwugwiazdkową restaurację.

(Agency Spy)

Czytaj więcej na temat: , , ,