Zagranica

Malibu z globalną kampanią z udziałem Redfoo

Marka Pernod Ricard we współpracy z muzykiem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTrVLu9p65a0%23t%3D37%22%7D
Malibu, marka z portfolio Pernod Ricard, startuje z globalnymi działaniami promocyjnymi. W okresie letnim ambasadorem trunku będzie piosenkarz i kompozytor Redfoo. Jest on członkiem duetu muzycznego LMFAO. W nowej piozence “Where the sun goes” śpiewa również o marce Malibu.

Letnia odsłona tegorocznej globalnej kampanii Malibu ma na celu zogniskowanie dyskusji o lecie wokół marki, dodatkowo ma przemycać dyskusje o podróżach i zachęcać uczestników do dzielenia się wrażeniami z podróży i letnich przygód. 

(M&M Global)