Kraj

Fenomem rekrutuje przez Snapchata

W ten sposób agencja sprawdza też znajomość nowych kanałów social media wśród kandydatów.

Fenomem rekrutuje przez Snapchata
Agencja Fenomem jest autorem niestandardowej, jak zapewnia – pierwszej w Polsce akcji rekrutacyjnej prowadzonej na Snapchacie. Na słupie reklamowym, w miejscu, gdzie warszawska ulica Tamka krzyżuje się z Dobrą, zamieszczony został plakat rekrutacyjny zawierający prostą instrukcję: “Praca! Jesteś kreatywny? Zgłoś się po zadanie” oraz snapchatowy kod, który po zeskanowaniu odsyła do profilu agencji. Co 24 godziny odświeżany jest także zachęcający do udziału w rekrutacji komunikat w MyStory na agencyjnym profilu.

Jakie jest zadanie rekrutacyjne? Na razie dowiedzą się o tym tylko snapchaterzy poszukujący pracy w agencji. Celem tej nietypowej akcji jest dotarcie do potencjalnych kandydatów przy jednoczesnym sprawdzeniu stopnia znajomości nowych platform socialmediowych. Snapchatowa rekrutacja zaplanowana jest na sierpień, wkrótce będzie jej facebookowa odsłona.