Zagranica

5 mln dol. za 30-sekundowy spot podczas SuperBowl 2016

Cena czasu reklamowego podczas 50. rozgrywek w lutym przyszłego roku będzie o 11 proc. wyższa niż w tym roku.

Jak podaje chief executive CBS Les Moonves, stacja podniesie ceny czasu reklamowego podczas finału SuperBowl, który zostanie rozegrany w lutym 2016 r. Koszt 30-sekundowego spotu wzrośnie o 11 proc. i osiągnie cenę 5 mln dol.

Moonves zapowiedział również, że reklamy będą sprzedawane razem dla transmisji TV oraz relacji w internecie. W ubiegłych latach spoty internetowe i telewizyjne musiały być przez reklamodawców zamawiane osobno.

Ubiegłoroczny finał SuperBowl pobił rekord oglądalności. Jak szasował Nielsen, transmisja była oglądana w prawie połowie (49,7 proc.) amerykańskich domów wyposażonych w odbiorniki telewizyjne. Mecz obejrzało 114,5 mln, a w internecie 1,3 mln widzów.

(Business Insider)