Kraj

Jogurty Onkena z linii zimowej w telewizji do końca roku

Firma Onken Polska, producent jogurtów, rozpoczyna ostatnią kampanię reklamową w tym roku. W najbliższy poniedziałek 4 października rozpocznie się emisja...

Firma Onken Polska, producent jogurtów, rozpoczyna ostatnią kampanię reklamową w tym roku. W najbliższy poniedziałek 4 października rozpocznie się emisja spotu telewizyjnego, w którym przestawiona zostanie gama jogurtów Zimowych marki Onken. Kampania ma na celu przypomnienie konsumentom, głównie kobietom, mieszkankom większych miast, produktów i zachęcenie do ich zakupu. Firma zapowiedziała także cykl reklam prasowych skierowanych do handlowców w celu zwiększenia zamówień. Reklama pojawi się w magazynach: “Poradnik Handlowca”, “Detal Dzisiaj”, “Supermarket News”. Jesienne działania mediowe wspierają degustacje produktów w punktach sprzedaży. Przygotowano także liczne materiały POS umieszczane w sklepach. Za całość działań kreatywnych, w tym adaptację spotu filmowego (oryginał przygotowała agencja Brytyjska), odpowiada agencja D’Advertising, media TV zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Umieszczeniem reklam w prasie handlowej zajął się samodzielnie dział marketingu firmy Onken Polska. Nie ujawniono budżetu marketingowego przeznaczonego na kampanię, nie udzielono również informacji na temat udziałów rynkowych. Jogurty Zimowe Onkena sprzedawane są w pięciu smakach, oferta jest dostępna na rynku od września do lutego przyszłego roku, zgodnie z cyklem sezonowym. Wiosną Onken Polska wprowadza jogurty Wiosenne, a latem serię letnią. Jogurty Onkena plasowane są w segmencie premium. (MKS)