Kraj

Dom mediowy Vizeum Polska wzmacnia dział obsługi klienta

Do zespołu dołączyły trzy nowe osoby: Maciej Mszyca, Ewelina Stasiuk oraz Kamila Paszczak.

Dom mediowy Vizeum Polska wzmacnia dział obsługi klienta
Maciek Mszyca jako senior communications planner dołączy do zespołu odpowiedzialnego za obsługę m.in. takich klientów jak: Ferrero, Agata Meble, Mitsubishi oraz Fox Channels. Doświadczenie zawodowe zdobywał w domach mediowych Media Direction oraz MediaCom, realizując kampanie dla klientów takich jak Peugeot, Walt Disney Company oraz Danone.

Kamila Paszczak jako communications planner wzmocni zespół  odpowiedzialny za obsługę marek takich jak MetLife, Imperial Cinepix, Total czy Intersnack. Do Vizeum przeszła z domu mediowego Starlink. Wcześniej pracowała w Media Direction. W portfolio ma współpracę  z Novartis, BPH czy Kauflandem.

Ewelina Stasiuk jako junior communications planner będzie wspierała  zespół odpowiedzialny za obsługę Hitachi, Panasonic, Dr Wolff czy AJProdukty. Wcześniej pracowała w agencjach 24/7 Communication oraz Red8Digital. Zajmowała się obsługą marek należących do P&G, Unilevera oraz Reeboka.