Zagranica

Marka Barbour w Wielkiej Brytanii prezentuje kolekcję na Twitterze

Brand premium uruchamia "shopping window" w portalu społecznościowym.

Marka Barbour w Wielkiej Brytanii prezentuje kolekcję na Twitterze
Marka odzieży premium Barbour uruchomiła jako pierwsza w Wielkiej Brytanii specjalne shopping window w Twitterze. To pierwsza marka na Wyspach, która skorzystała z narzędzia Twitter Collection.
Usługa została zaprezentowana na rynku amerykańskim w czerwcu, w tym samym czasie wystartowało również narzędzie umożliwiające dokonywanie zakupów w sieci przez Twittera.
Barbour chce prezentować elementy swojej nowej kolekcji m.in. w związku z Rugby World Cup – będzie podkreślało nowe propozycje dla mężczyzn z kolekcji Land Rover. elementy kolekcji będą prezentowane przez byłego kapitana drużyny rugby – Lawrence’a Dallaglio.
Co prawda przez Twitter jeszcze nie będzie można produktów kupić, ale kliknięcie w odpowiedni przedmiot przeniesie konsumenta na stronę marketera. Za kreację działań odpowiada agencja Cult LDN.
Inne marki, które w USA wykorzystały Twitter Collection, to Nike i Disney.

(Brand Republic)