Kraj

Rusza kampania Ultimo autorstwa K2 [wideo]

Media zaplanował i kupił ZenithOptimedia Group.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrVU7u6ZSi9I%22%7D
Ruszyła kampania reklamowa marki Ultimo, z rynku zarządzania wierzytelnościami, pod hasłem: “Życie bez długów nie musi być marzeniem”. W ramach komunikacji powstały spoty 15-, 30- oraz 45-sekundowe, pre-rolle, reklamy display, materiały BTL oraz wewnętrzne działania PR skierowane do pracowników Ultimo.

Za strategię komunikacyjną i kreację odpowiada agencja interaktywna K2. Produkcją filmów zajęła się firma Oto Film, za zakup mediów i strategię mediową odpowiada ZenithOptimedia Group.