Kraj

MediaCom Beyond Advertising z niestandardową akcją dla Volkswagena

Niecodzienna kampania skierowana jest do kurierów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtFh-WODJPQk%22%7D
Zespół MediaCom Beyond Advertising, jednostki kontentowej MediaCom Warszawa, przygotował niestandardowe działania ambientowe dla marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Akcja odbywa się pod hasłem “Volkswagen zmienia zasady gry”.
Głównym założeniem aktywacji jest dotarcie do grupy docelowej, jaką stanowią kurierzy. W tym celu zaplanowano specjalną akcję skierowaną do pracowników firm kurierskich z całej Polski, do których zostaną wysłane dedykowane paczki. MediaCom Beyond Advertising przygotował teaser akcji, w ramach którego wysłano przesyłki do 10 wybranych kurierów. Pod wskazanym adresem na kurierów czekały osoby zaangażowane w projekt. Ich zadaniem było przyjęcie dostarczonych paczek, a następnie przekazanie ich do właściwych adresatów, czyli kurierów. W paczkach kurierzy znaleźli przedmioty ułatwiające ich codzienny dzień w pracy, takie jak kubek termiczny, ładowarka samochodowa czy smycz. Dodatkowo w paczce był również katalog prezentujący model Volkswagena Craftera oraz specjalna oferta produktowa i finansowa na zakup tego właśnie samochodu.

Akcja teaserowa rozpoczęła działania i odbyła się na przełomie lipca i sierpnia br., zaś do końca miesiąca zaplanowana jest wysyłka kolejnych przesyłek do 460 kurierów w całym kraju.

Zespół MBA jest wspierany w realizacji akcji przez agencję Futura Media.