Kraj

WP ma nową ofertę produktów reklamowych w kategorii "Zdrowie i medycyna"

Jak twierdzi wydawca, pozwala ona na dotarcie z przekazem do 4,2 mln internautów.

Grupa Wirtualna Polska zaprezentowała nową ofertę produktów reklamowych w segmencie zdrowia
i zdrowego stylu życia – “Zdrowie 360 premium digital”. Jak wskazuje wydawca, pozwala ona na dotarcie z przekazem promocyjnym do 4,2 mln internautów w kategorii ”Zdrowie i medycyna” (za: Megapanel PBI/ Gemius, VI 2015 r.). To dzięki akwizycji NextWeb Media.

– Połączone siły Grupy WP i NextWeb Media to większe możliwości dla reklamodawców i optymalne wsparcie ich marek w komunikacji marketingowej skierowanej do pacjentów – mówi Jakub Zieliński, dyrektor obszaru zdrowie i parenting w Grupie WP.

Nową ofertę oparto na formatach natywnych takich jak Power Content, content marketing i technologie wykorzystującej Big Data.