M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nescafe chce poprawić dzień przyjacielowi

( red. ) | 24 sierpnia 2015, 06:00

Marka Nestle na Wyspach wystartowała z rozległą akcją, która ma na celu zaangażowanie szerokiej rzeszy internautów.

Na Wyspach wystartowała kampania "Big Start" marki Nescafe z portfolio Nestle. Tym razem akcja polega na zgłaszaniu swojego najlepszego przyjaciela i opracowaniu dla niego serii ciekawych wydarzeń, które sprawią, że jego poranek będzie niezapomniany.

Uchwycone przez ukrytą kamerę ciekawe i radosne chwile są potem montowane w film, który można oglądać w social mediach. Pierwsze dwa filmy, które pojawiły się w brytyjskiej sieci "Pechowy Dave" oraz "Catherine" mają już po 11 milionów odsłon w sieci. W ciągu doby od udostępnienia film o Davie obejrzało 1200 osób. Za kreację mechaniki kampanii oraz montaż filmu odpowiada Iris London.

(Marketing Magazine)