Kraj

Nowy katalog IKEA

W nowym katalogu marketer stawia na małe rzeczy, które mają nadawać życiu smak.

W Polsce jest już dostępny nowy katalog IKEA. To jego 20. odsłona w naszym kraju, a nowa edycja ma być poświęcona kuchni i życiu wokół niej. IKEA stara się również stawiać na wspólne gotowanie i czas spędzany razem.

Jak przekonuje biuro prasowe IKEA, z badania “Polki same o sobie” (Garden od Words i Dom Badawczy Maison z 2012 r.) wynika, że dla 84 proc. Polek gotowanie to przyjemność, szczególnie jeśli posiłek można zjeść z najbliższymi. Z badania wynika również, że 61 proc. Polek gotuje codziennie, dlatego dla sieci IKEA ma być ważne stworzenie odpowiednio przyjemnej atmosfery w kuchni.

W tym roku katalog IKEA liczy 324 strony. Zostanie wydrukowany w nakładzie ponad 219 mln egzemplarzy na papierze z certyfikatem FSC i ma być dostępny na 49 rynkach. Jak zapewnia biuro prasowe marki, po raz pierwszy katalog w pełnej wersji będzie również dostępny w Maroku i Korei Południowej. W Polsce katalog obchodzi w tym roku swoje 20-lecie.