M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mike Tyson zaprasza na film

Katarzyna Woźniak | 25 sierpnia 2015, 06:00

Wystartowała kampania energetyków Black z portfolio FoodCare.

Wystartowała filmowa kampania napojów energetycznych Black. Producent, firma FoodCare, przygotował 30 mln promocyjnych opakowań, na których znajdują się kody umożliwiające bezpłatne obejrzenie dowolnego filmu
w serwisie www.black.vod.pl. Wśród propozycji przeważa mocne, męskie kino. O promocji informować będą liczne spoty emitowane w telewizji oraz internecie.
Limitowana seria napojów będzie dostępna do połowy października br. Klienci rozpoznają ją na sklepowych półkach dzięki zmienionej szacie graficznej – puszki i butelki z kodami umożliwiającymi bezpłatne odtworzenie filmu zostaną oznaczone rysunkiem filmowej kliszy. Promocją objęte zostaną wszystkie napoje z linii Black Energy Drink (Classic, Mojito, Wild Orange, Sex Energy, Zero Sugar w puszkach oraz Classic w butelkach 0,5 l i 1 l), kody będzie można znaleźć także na produktach z serii Black Vitamin Power (Magnesium, Natural Caffeine, Power-C, Vitamins&Minerals). Na puszkach kody znajdą się pod zawleczką, a na butelkach – na spodzie zakrętki. 

Klip zapowiadający nową promocję Blacka firmuje Mike Tyson. Spot będzie emitowany w kanałach TVN, stacjach muzycznych (4fun.tv, MTV Polska, Viva Polska, Eska TV) oraz w serwisach VoD (Vod.pl, Player.pl), na portalu Onet.pl i w mediach społecznościowych. W trakcie intensywnej kampanii zaplanowano aż 4378 emisji telewizyjnych i prawie 13 milionów odsłon spotu w internecie.

Za kreację działań odpowiada Grey. Za zakup mediów na potrzeby kampanii – FoodCare i DM International.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,