Kraj

Berlinki po amerykańsku

Publicis przygotował kolejny spot dla marki Animeksu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-N4Eh3WDfLw%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Berlinki, marka parówek z portfolio Animeksu, wystartowały z nowym spotem w amerykańskim stylu autorstwa Publicisu. W kampanii Berlinki podsuwają pomysły na to, jak je serwować przy stole. Działania komunikacyjne są realizowane w telewizji i internecie w ramach stworzonego w 2013 r. przez agencję Publicis formatu “Berlinki mówią same za siebie”. Celem kampanii jest utrwalanie nowego wizerunku marki oraz zachęcenie konsumentów do sięgania po Berlinki. W kolejnych tygodniach ujrzymy trzy nowe spoty telewizyjne.

W pierwszym spocie, emitowanym od dziś w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat, prezentowany jest pomysł na Berlinki po amerykańsku. Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark, a postprodukcją Film Produkcja. Reżyserię powierzono Wojciechowi Wawszczykowi. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała sześć spotów tworzonych w ramach cyklu “Berlinki mówią same za siebie”, oraz trzy billboardy sponsorskie, które były emitowane w ramach 8. edycji programu “Must be the music”.