Berlinki, marka parówek z portfolio Animeksu, wystartowały z nowym spotem w amerykańskim stylu autorstwa Publicisu. W kampanii Berlinki podsuwają pomysły na to, jak je serwować przy stole. Działania komunikacyjne są realizowane w telewizji i internecie w ramach stworzonego w 2013 r. przez agencję Publicis formatu “Berlinki mówią same za siebie”. Celem kampanii jest utrwalanie nowego wizerunku marki oraz zachęcenie konsumentów do sięgania po Berlinki. W kolejnych tygodniach ujrzymy trzy nowe spoty telewizyjne.
W pierwszym spocie, emitowanym od dziś w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat, prezentowany jest pomysł na Berlinki po amerykańsku. Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark, a postprodukcją Film Produkcja. Reżyserię powierzono Wojciechowi Wawszczykowi. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała sześć spotów tworzonych w ramach cyklu “Berlinki mówią same za siebie”, oraz trzy billboardy sponsorskie, które były emitowane w ramach 8. edycji programu “Must be the music”.