Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, postanowił wykorzystać swoje zaangażowanie w promocję siatkówki. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, w trakcie 17 lat, odkąd Plus wspiera i sponsoruje tę dyscyplinę, piłka siatkowa zyskała status narodowego sportu Polaków. Dzięki Telewizji Polsat mecze siatkówki oglądają całe rodziny, a dyscyplina kojarzy się ze świetną zabawą i rozrywką oraz największymi sukcesami na arenie międzynarodowej.
Plus zaangażował do reklam zawodników siatkarskiej kadry narodowej. Wiąże się to z początkiem ważnego sezonu przedolimpijskiego i udziałem naszych zawodników w Pucharze Świata, mistrzostwach Europy oraz kwalifikacjami na igrzyska. Jako pierwsza startuje komunikacja oferty JA+ Mix, a już we wrześniu pojawią się reklamy kolejnych ofert. Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie i na outdoorze.
Autorem kreacji nowej komunikacji jest agencja Scholz & Friends. Spoty reżyserował Bartosz Prokopowicz, a autorami scenariuszy są Weronika Zielińska i Agnieszka Niska-Wójcik. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i TFP, a postprodukcję powierzono Rio de Post. Kampanie planuje Media Direction OMD.