Kraj

Siatkarskie kampanie Plusa

Operator wykorzystuje reklamowo swoje zaangażowanie w promocję siatkówki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FspRXm48a-6Y%26spfreload%3D10%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, postanowił wykorzystać swoje zaangażowanie w promocję siatkówki. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, w trakcie 17 lat, odkąd Plus wspiera i sponsoruje tę dyscyplinę, piłka siatkowa zyskała status narodowego sportu Polaków. Dzięki Telewizji Polsat mecze siatkówki oglądają całe rodziny, a dyscyplina kojarzy się ze świetną zabawą i rozrywką oraz największymi sukcesami na arenie międzynarodowej.

Plus zaangażował do reklam zawodników siatkarskiej kadry narodowej. Wiąże się to z początkiem ważnego sezonu przedolimpijskiego i udziałem naszych zawodników w Pucharze Świata, mistrzostwach Europy oraz kwalifikacjami na igrzyska. Jako pierwsza startuje komunikacja oferty JA+ Mix, a już we wrześniu pojawią się reklamy kolejnych ofert. Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie i na outdoorze.

Autorem kreacji nowej komunikacji jest agencja Scholz & Friends. Spoty reżyserował Bartosz Prokopowicz, a autorami scenariuszy są Weronika Zielińska i Agnieszka Niska-Wójcik. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i TFP, a postprodukcję powierzono Rio de Post. Kampanie planuje Media Direction OMD.