Zagranica

Pochwała perfekcjonizmu w nowej kampanii Under Armour

Wystartowała kampania "Rule Yourself" autorstwa agencji Droga5 NY.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fikmd-vtRCqo%22%7D
Po ubiegłorocznym sukcesie kampanii marki Under Armour dla sportowców “I Will What I Want” Droga5NY przygotowała kolejną odsłonę działań pod hasłem “Rule Yourself”.

W minutowym spocie opartym na koncepcie synchronizacji ruchów i dążenia do perfekcji wystąpiła m.in. Misty Copeland, tancerka z American Ballet Theatre. Obok niej w spocie występują również gracz MBA Steph Curry i golfista Jordan Spieth. Niezliczone kopie jednego sportowca mają prezentować sumę wszystkich godzin wysiłku i treningów – “You are the Sum of all Your Training”. 

(Agency Spy)