Zagranica

Marka McCoy na Wyspach łamie męskie stereotypy

Brand słonych przekąsek namawia mężczyzn m.in. do śpiewania na głos piosenek pop i szalonego tańca na stacji benzynowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6Ewis8Ywv-8%22%7D
McCoy, marka słonych przekąsek na Wyspach wystartowała z kampanią, która ma łamać stereotypy dotyczące męskości i namawiać mężczyzn do śpiewania piosenek pop. Kampania “Go Bold” wspiera również wprowadzenie na rynek nowych wariantów chipsów – grubszych i w większej gramaturze.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Beattie McGuiness Bungay. Kampania będzie miała swoje odsłony w telewizji, w kanałach online i VoD.
Głównym bohaterem spotu jest hydraulik, który na głos śpiewa piosenkę pop w swoim samochodzie. Kiedy wchodzi do sklepu po kolejną paczkę chipsów, urządza show z układem choreograficznym. Kampania będzie miała również odsłony na citylightach, na których zamieści takie komunikaty adresowane do mężczyzn, jak  np. “Go Enjoy That Candlelit Bath”. McCoy należy do portfolio firmy KP Snacks.

(Marketing Magazine)