Przetarg na zakup prasy do jesiennej kampanii InterContinental wygrał dom mediowy PanMedia Western. Kampania ruszy na początku października br. "PanMedia...
Przetarg na zakup prasy do jesiennej kampanii InterContinental wygrał dom mediowy PanMedia Western. Kampania ruszy na początku października br. "PanMedia Western zaproponowało najlepsze ceny, a wcześniej bardzo dobrze układała się współpraca naszych firm przy kampanii outdoorowej" - tłumaczy wybór Melania Kozyra, PR manager hotelu InterContinental. Wartość budżetu nie została ujawniona, ale z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że budżet tej kampanii wynosi ok. 200 tys. zł. Przeznaczony będzie niemal w całości na zakup prasy, głównie biznesowych magazynów anglojęzycznych (m.in. "Poland Monthly", "Warsaw Business Journal", "The Warsaw Voice", "American Investor"). Kontrakt dotyczący zakupu prasy, podpisany przez InterContinental i PanMedia Western, będzie obowiązywał do końca tego roku. Oprócz PanMedia Western w przetargu brały udział dom mediowy Carat i Instytut Rozwoju Reklamy. (JN)
Czytaj więcej na temat: Carat, PanMedia Western, Instytut Rozwoju Reklamy, The Warsaw Voice, Warsaw Business Journal, Poland Monthly, InterContinental, American Investor, Kozyra Melania