Zagranica

Orangina z zabawną kampanią w windzie

Nowa kampania wizerunkowa brandu napoju jest inspirowana Francją.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxGrvXZRLmuE%22%7D
Na Wyspach Brytyjskich wystartowała kampania napoju Orangina inspirowana wspomnieniami dziecięcymi związanymi z wakacjami spędzanymi we Francji. Orangina nakłania swoich konsumentów do spontanicznych zachowań i smakowania życia. Celem działań jest m.in. wzmocnienie świadomości marki i stworzenie nici porozumienia między starszym i młodszym pokoleniem. Dlatego marka przywołuje obraz młodej dziewczyny kręcącej na biodrach hula-hop. Kampania promowana jest za pomocą hasła “C’est Shook” i zapewnia, że życie jest nudne, dopóki nie zostanie “wstrząśnięte”, dlatego zachęca konsumentów do spożywania gazowanego napoju po wstrząśnięciu butelką.
Za kreację odpowiada agencja Grey London, która w październiku ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki.
Za reżyserię spotu odpowiada amerykański reżyser i fotograf Autumn De Wilde. Jest znany z krótkich metraży utrzymanych w konwencji surrealistycznej. Projektował również okładki albumów znanych artystów, jak Elliot Smith oraz The White Stripes. 

(Campaign)