Polska agencja Remember.it wygrała przetarg PARP na przygotowanie działań promujących Polskę na mediolańskim EXPO 2015. Bohaterami kampanii są Katarzyna Smutniak i Zbigniew Boniek.
Kampania będzie realizowana pod hasłem “Ja też wyrosłem w Polsce”. Tegoroczna wystawa koncentruje się na globalnej kwestii wyżywienia pod hasłem “Feeding the Planet, Energy for Life”. Pomysł kreatywny opiera się na zestawieniu wizerunku znanych we Włoszech polskich celebrytów z najbardziej reprezentatywnymi polskimi owocami (takimi jak malina czy jabłko) w kontekście pochodzenia jednych i drugich z Polski. Swoich wizerunków do kampanii użyczyli piłkarz Zbigniew Boniek oraz top modelka – Kasia Smutniak.
Działania reklamowe, m.in. outdoor, komunikacja miejska w przestrzeni miejskiej Mediolanu oraz reklamy w otoczeniu polskiego pawilonu EXPO, potrwają do 31 października 2015 r.
Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaGroup.