Przetargi

Remember.it wygrywa przetarg PARP

Agencja odpowie za promocję Polski na mediolańskim EXPO 2015.

Remember.it wygrywa przetarg PARP
Polska agencja Remember.it wygrała przetarg PARP na przygotowanie działań promujących Polskę na mediolańskim EXPO 2015. Bohaterami kampanii są Katarzyna Smutniak i Zbigniew Boniek.
Kampania będzie realizowana pod hasłem “Ja też wyrosłem w Polsce”. Tegoroczna wystawa koncentruje się na globalnej kwestii wyżywienia pod hasłem “Feeding the Planet, Energy for Life”. Pomysł kreatywny opiera się na zestawieniu wizerunku znanych we Włoszech polskich celebrytów z najbardziej reprezentatywnymi polskimi owocami (takimi jak malina czy jabłko) w kontekście pochodzenia jednych i drugich z Polski. Swoich wizerunków do kampanii użyczyli piłkarz Zbigniew Boniek oraz top modelka – Kasia Smutniak.
Działania reklamowe, m.in. outdoor, komunikacja miejska w przestrzeni miejskiej Mediolanu oraz reklamy w otoczeniu polskiego pawilonu EXPO, potrwają do 31 października 2015 r.
 
Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaGroup.