M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

JWT przejmuje australijską agencję Weblink

( red. ) | 28 sierpnia 2015, 06:00

Agencja będąca częścią WPP dokonała przejęcia większościowego pakietu firmy digital.

Należąca do WPP J. Walter Thomson zakupiła większościowy pakiet akcji australijskiej agencji Weblink. Agencja specjalizuje się w digitalu, a JWT uznało, że rynek australijski ma duży potencjał.
Założona w 2004 r. na bazie Weblink Sydney obsługuje m.in. Coca-Colę, Google, Acera, Fuji i Xerox. Jej przychody na koniec czerwca wyniosły 4,4 mln dol.
Agencja specjalizuje się w działaniach we wszystkich kanałach cyfrowych, mobilnych, a także w obszarze nowoczesnej przestrzeni OOH. Jej prace były nagradzane na festiwalu IAB Media Awards.
WPP poinformowało, że należące do niej firmy na terenie Australii i Nowej Zelandii generują przychody w wysokości 1,2 mld dolarów i zatrudniają ponad 4 tys. osób. 

(M&M Global)