Kraj

Fiat prezentuje kolekcję aut ubranych w zimowe stroje

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię reklamową wersji specjalnych aut Alaska. Na layoutach widać samochody ubrane w: kurtkę puchową, kożuch lub...

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię reklamową wersji specjalnych aut Alaska. Na layoutach widać samochody ubrane w: kurtkę puchową, kożuch lub grube futro. Headline kampanii to “Alaska – zimowa kolekcja Fiata”. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. – Promujemy limitowaną serię modeli Panda, Punto, Stilo i Doblo z zimowym wyposażeniem. Unikatowe w tej promocji jest to, że w zależności od modeli można ją łączyć z innymi upustami – mówi Jacek Nawara, advertising manager Fiat Auto Poland. W zależności od modelu klient dostanie gratisy warte do 5750 zł, takie jak światła przeciwmgielne, zimowe opony, podgrzewane fotele, ABS, lusterka z odraszaczem lub ogrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej. “Ubrane” samochody są promowane w prasie ogólnopolskiej – “Gazecie Wyborczej” i “Super Expressie”. Marketer rozważa także przeprowadzenie kampanii w dziennikach lokalnych. Kampania radiowa ma miejsce w RMF FM, a outdoorowa obejmuje ok. 500 nośników formatu 6×3 m wynajętych od firm: Stroer, Cityboard Media i Town & City. Grupą docelową jest rynek masowy. Fiat Auto Poland sprzedał w 2003 r. 65 951 samochodów (źródło: Samar). Wydatki reklamowe koncernu wyniosły w tym czasie 79,2 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PU, MG)