Kraj

Aronia SA zmieniła opakowania Clippo z Tygryskiem, rozpoczyna sprzedaż zestawów promocyjnych

Aronia SA zmieniła opakowania napojów Clippo z Tygryskiem, a w październiku rozpocznie się sprzedaż zestawów promocyjnych. Kreację nowego opakowania opracowała...

Aronia SA zmieniła opakowania napojów Clippo z Tygryskiem, a w październiku rozpocznie się sprzedaż zestawów promocyjnych. Kreację nowego opakowania opracowała agencja Albedo Marketing. – Zmiana opakowań napojów Clippo z Tygryskiem jest wynikiem strategii firmy, która w tym roku wymieniła opakowania wszystkich swoich produktów i teraz przyszedł czas na ten brand – mówi Anna Olkowicz, account executive w obsługującej Aronię SA agencji Pegasus Public Relations. Napoje będą teraz dostępne w nowych funkcjonalnych opakowaniach typu “super-slim” o pojemności 1 l z łatwą w użyciu zakrętką. Wraz ze zmianą opakowań producent wprowadzi do sprzedaży promocyjne zestawy zawierające 2 napoje i kolorowankę dla dzieci. Na ten rok marketer nie przewiduje kampanii reklamowej napojów Clippo z Tygryskiem. Większe działania reklamowe obejmujące telewizję i radio będą miały miejsce w przyszłym roku. Kreację reklam dla Clippo opracowuje Firma A, a w zakresie planowania i zakupu Aronia współpracuje z domem mediowym Carat Polska. (PU)