M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła animowana kampania marki Triumph [wideo]

Maciej Florek | 1 września 2015, 06:00

Działania reklamowe realizuje Carat.

Wystartowała najnowsza kampania marki Triumph, która promuje kolekcję Amourette. Musicalowy spot jest kontynuacją kampanii, która poprzez hasło "Znajdź swój ideał”, a wcześniej "Stand up for fit”, zachęca kobiety do poszukiwań perfekcyjnie dopasowanej bielizny.

Kampania reklamowa kolekcji Amourette obejmuje działania w kinach, telewizji oraz internecie. Na terenie całej polski w sieci kin Multikino wyświetlane będą 120-sek. spoty. W ogólnopolskich, tematycznych oraz kobiecych stacjach telewizyjnych emitowany będzie 30-sek. spot reklamowy. Działania reklamowe mają być wsparte kampanią e-mailmarketingową.
 
Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kreacje reklamowe przygotowała agencja Stories AG. Kampania potrwa do końca września. 
 

Czytaj więcej na temat: , , , ,