Kraj

Philips promuje serię PerfectCare Elite [wideo]

Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz za pomocą kilku kanałów dotarcia w internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQHr9ZsgaH84%22%7D
Wystartowała kampania ”Witaj w świecie łatwego prasowania” promująca żelazka z serii PerfectCare Elite firmy Philips. Działania reklamowe obejmują telewizję oraz kampanię w internecie: social media oraz współpracę z topowymi blogerkami lifestyle’owymi i parentingowymi.

Za realizacje kampanii, strategię oraz zaplanowanie i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat oraz agencja Lubię To – Linked by Isobar. Kampania potrwa do końca października. Kreację przygotowała agencja Ogilvy.