Przetargi

Byss wpiera rolnika

Agencja Byss.pl przygotowała serwis dla drugiej edycji programu TVP "Rolnik szuka żony".

Byss wpiera rolnika
Do grona klientów agencji interaktywnej Byss.pl dołączyła TVP SA.
Agencja wygrała przetarg ogłoszony przez Telewizję Polską na nowy serwis internetowy dla drugiej edycji bijącego rekordy popularności programu “Rolnik szuka żony”. Serwis przygotowany został w technologii RWD.

Efektem wygranego przetargu i przeprowadzonych przez agencję prac jest koncepcja kreatywna oraz projekty graficzne nowej witryny internetowej programu. Jak zapewnia biuro prasowe agencji, pozwala ona nie tylko poznać uczestników i uczestniczki nowego sezonu programu, ale też obejrzeć materiały wideo dotyczące programu i wyrazić swoją opinię w jednym z głosowań.
Agencja opracowała trzy projekty serwisu, dla rozdzielczości ekranu dedykowanej smartfonom, tabletom i desktopom oraz ich makiety funkcjonalne.

“Rolnik szuka żony” to polska wersja nadawanego w kilkudziesięciu krajach angielskiego formatu telewizyjnego “Farmer wants a wife”, stworzonego przez firmę Fremantle Media.
W Polsce uczuciowe zmagania rolników w pierwszej edycji programu “Rolnik szuka żony” śledziło średnio ponad 3,6 mln osób w grupie 4+, a finałowy odcinek obejrzało ponad 4,8 mln widzów.