Kraj

Rusza produktowa kampania Vox [wideo]

Do emisji trafiają m.in. cztery spoty TV.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22https%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fclip_id%3D136484658%26color%3Dffffff%26show_title%3D0%26show_byline%3D0%26show_portrait%3D0%26force_embed%3Dvimeo.com%26fullscreen%3D1%22%7D
Ruszyła kampania produktowa marki Vox. Na potrzeby kampanii agencja Ars Thanea przygotowała dwa 30-sekundowe oraz dwa 15-sekundowe spoty telewizyjne. Kampania oprócz telewizji jest prowadzona w internecie, lokalnych rozgłośniach radiowych oraz salonach sprzedaży Vox.

Ars Thanea odpowiada za strategię oraz kreację kampanii. Filmy wyprodukował dom produkcyjny GraffitiFilms. Lunapark zajął się postprodukcją. Media zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. Za zdjęcia oraz reżyserię ponownie odpowiada duet Maria i Kazimierz Zbąscy.