M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wystartował kolejny etap kampanii "Zawód naukowiec"

Katarzyna Kacprzak | 7 września 2015, 06:00

Tym razem działania reklamowe oprócz internetu będą prowadzone także w wybranych kinach w największych miastach w Polsce.

Po kampanii radiowej przeprowadzonej na antenie RMF Maxx przyszedł czas na kampanię internetową "Zawód naukowiec” oraz konkurs organizowany na facebookowym profilu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Tytuł konkursu "Nauka jest smart” ma  pokazać, że efekty nauki widoczne są na każdym kroku, a zawód naukowca to "sprytna" ścieżka kariery, która pozwala na uzyskanie ciekawej, użytecznej i prestiżowej pracy. Konkurs polega na opublikowaniu za pomocą aplikacji zdjęcia własnoręcznie zrobionego wynalazku wraz z autorskim komentarzem.

Oprócz działań w internecie przewidziano także emisję czterech spotów "Zawód naukowiec” w wybranych kinach sieci Multikino, Helios i Cinema City w największych polskich miastach. Kampania ma na celu zachęcenie młodych ludzi do podejmowania kariery naukowej, zwiększenie świadomości na temat korzyści, jakie ona przynosi, oraz zmotywowanie młodzieży i młodych dorosłych do podnoszenia kwalifikacji i realizacji swoich pasji.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada konsorcjum – dom mediowy Havas Media, należący do Havas Media Group, oraz Grupa Eskadra.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,