Kraj

Wedel startuje z Wargorrem

Lotte Wedel zakończył teaserowy etap kampanii i prezentuje nową definicję dziecięcej radości.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdW4wtmCqL94%26list%3DTLiWT4INBdt1IwNTA5MjAxNQ%26index%3D2%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 20 sierpnia, marka Wedel z portfolio Lotte Wedel stworzyła nowego brand hero, który ma promować produkty marki.

Działania promocyjne rozpoczęły się serią teaserowych spotów, w których główny bohater korzysta m.in. z porad psychoanalityka w celu odnalezienia i doświadczenia dziecięcej radości. W spocie, który pojawił się w sieci, dowiadujemy się, że dziecięcą radość Wargorr odnajduje w tabliczce wedlowskiej czekolady. W sieci pojawiły się filmy o długości 30 i 45 sekund. Za kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos. W zakresie planowania i zakupu mediów Wedel współpracuje z domem mediowym OMD. Działania digital zlecane są agencji Cosmo.