M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marek Zawada jako experiential director w 180heartbeats + Jung v. Matt

Tomasz Wygnański | 7 września 2015, 06:00

Agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v. Matt poszerza swoją strukturę o dział eventów, który wykorzystuje nowoczesne technologie.

Za rozwój nowych kompetencji odpowiada Marek Zawada (na zdj.z lewej). Objął on stanowisko experiential directora 
i dołączył do zarządu 180HB. Ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży eventowej, zdobyte m.in. w agencji EmLab, Synthesis Media i Smartest Heads. Przygotowywał eventy i akcje ambientowe dla takich klientów jak Allegro, BGK, CEDC, Google, HSBC, Hyundai, Netia, PZU, Samsung, TEDx Warsaw, Telewizja Polska, Tchibo. 

W 180HB rozwija struktury działu eventowego. Jest to nowe stanowisko i nowy zespół, który zaczął się tworzyć kilka miesięcy temu. Zadaniem tej struktury agencji jest opracowywanie koncepcji, projektowanie i realizacja różnorodnych przedsięwzięć: od ambientów, przez gale, koncerty, po akcje niestandardowe. 
W działaniach eventowych agencji 180HB wykorzystywane są nowe technologie, m.in. 3D mapping, drony czy wirtualna rzeczywistość.

– Zgodnie z misją 180HB znakiem rozpoznawczym naszych eventów jest zaskakiwanie, ekscytowanie. Na etapie realizacji dbamy o spokojne bicie serc naszych klientów, jednak podczas samego wydarzenia liczą się silne emocje 
u końcowych odbiorców. Pomaga nam know how w zakresie nowatorskich form komunikacji, technologii, międzynarodowych doświadczeń agencji. Nasza digitalowa specjalizacja pozwala organizować eventy o rozbudowanym wymiarze interaktywnym, w sprytny sposób wykorzystujące najnowszą technologię. I odwrotnie – z kompetencjami eventowymi jesteśmy w stanie poszerzyć dotychczasowe strategie online marek o doświadczenia w świecie offline. Dzięki temu nie ma dla nas rzeczy niemożliwych – chcemy ekscytować – podsumowuje Marek Zawada. 

W 180HB Marek Zawada odpowiadał już za przygotowanie koncepcyjne 
i realizacyjne imprez dla Narodowego Centrum Kultury, Gali BGK 
oraz niestandardowych akcji, takich jak Big Milk #głowadogóry (z wykorzystaniem dronów) czy ambient OBI Polska na stadionie Legii Warszawa.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,