Kraj

Bank Millennium ponownie promuje się poprzez mobilną aplikację

Tym razem bank promuje możliwość przechowywania kart lojalnościowych w swojej aplikacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGxQ1rTUqzxM%22%7D
Bank Millennium rozpoczyna telewizyjno-internetową kampanię reklamową promującą możliwość przechowywania kart lojalnościowych w swojej aplikacji bankowości mobilnej.

Skrytka na karty w aplikacji mobilnej to udogodnienie dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny tryb życia, mają dość noszenia plastików w portfelu, a portfela ze sobą. Aplikacja umożliwia przechowywanie i łatwe katalogowanie wizerunków kart w pamięci telefonu i korzystanie z nich w sklepach i punktach usługowych. Wystarczy sfotografować kartę lojalnościową, włożyć do telefonicznego schowka o pojemności do 30 kart i w razie potrzeby pokazać na wyświetlaczu.

Nowy spot będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych. W ramach działań reklamowych dla nowej aplikacji mobilnej Banku Millennium prowadzona jest także kampania w internecie.

Kreację nowego spotu przygotowała agencja Change, media zakupił dom mediowy Initiative, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.