Kraj

McCain wspiera swoją markę intensywną kampanią telewizyjną

Firma McCain Poland Sp. z o.o. przygotowała intensywne wsparcie reklamowe produktów McCain 123 Frytki oraz McCain Golden Wedges. 30- i...

Firma McCain Poland Sp. z o.o. przygotowała intensywne wsparcie reklamowe produktów McCain 123 Frytki oraz McCain Golden Wedges. 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych w okresie od września do grudnia br., ponad połowa emisji zaplanowana jest w prime timie. Jak mówi Marcin Szczęsny, marketing department assistant w McCain Poland, jest to kontynuacja komunikacji zainicjowanej rok temu. Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe GGK, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Media. Budżetu kampanii nie ujawniono. Spot wykorzystywany w obecnej kampanii był już emitowany w dwóch poprzednich – na jesieni 2003 r. oraz w okresie zimy i wiosny tego roku (realizowały je również Lowe i Zenith Media). Wsparciu ATL-owemu towarzyszy promocja dla detalistów – w co trzecim kartonie zbiorczym frytek umieszczono książki kucharskie, a we wszystkich znajdują się gadżety firmowe (magnetyczne notesy na lodówki). (MB)