M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowe pozycjonowanie mBanku - rusza jesienna ofensywa reklamowa

Maciej Burlikowski | 8 września 2015, 06:00

Intensywne działania, obejmujące TV, internet, kina oraz outdoor, potrwają do końca listopada.

MBank ruszył z ofensywą reklamową. Działania reklamowe, obejmujące kampanię telewizyjną, internetową, w kinach, na nośnikach reklam zewnętrznych oraz w placówkach, zaplanowano do końca listopada. Kreacje, oparte na nowym pozycjonowaniu marki, podkreślają rozwiązania mobilne i pokazują moc możliwości, z których w codziennym życiu mogą skorzystać klienci banku.

W nowej koncepcji reklamowej zmianie uległ format wykorzystywany w spotach. Wcześniej każdy z nich zaczynał się od spójnika "jeśli”, rozwijanego dalej do idei "jeśli pojawia się jakaś potrzeba, to mBank szybko podpowiada, jak ją zaspokoić”. Nowa odsłona reklamowa przynosi zmiany.

 - Teraz każdą z historii łączy zdanie będące manifestem marki - "mBank daje Ci moc możliwości”. Stoi za nim przekonanie, że ludzie chcą iść do przodu, bo przynosi to satysfakcję i pieniądze, a bank ma im w tym pomagać, a nie przeszkadzać. Ta idea będzie przyświecać tej i kolejnym kampaniom naszej marki - mówi Rafał Jakubowski, dyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej mBanku.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja Grey, produkcję zrealizował Film Produkcja, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Filmy promocyjne wyreżyserował David Lodge, a muzykę do reklam stworzył znany polski kompozytor Tomasz Opałka, który w Hollywood współpracował z takimi sławami muzyki filmowej, jak nominowany do Oscara Marco Beltrami czy Christopher Young.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,