Marka Malma na swoich kanałach w mediach społecznościowych prezentuje klientom słoneczną Italię przez pryzmat bohaterów, którzy pochodzą z Włoch, ale na stałe lub tymczasowo mieszkają w Polsce. Komunikaty te zostaną wsparte za pomocą dodatkowej kampanii nawiązującej do publikowanych wywiadów.
Wraz z Malmą poznajemy kolejne osoby, które opowiadają o włoskiej kulturze, kuchni, swoich ulubionych daniach i o tym, czym różnią się Włosi od Polaków oraz jak żyje się w Polsce. Do zapoznania się z materiałami internautów mają zachęcić trzy dodatkowe spoty. Pierwszy z nich nakłania do zapoznania się z portfolio marki, kolejny przedstawia zabawne fragmenty filmów, zachęcając do ich pełnego obejrzenia, a trzeci ma naprowadzić do skorzystania z przepisów proponowanych przez bohaterów filmów.
W wywiadach publikowanych na kanale YouTube oraz na stronie internetowej marki widzowie poznali już Erikę, Marco, a także Carlę, Giulio i Laurę. Na stronie internetowej marki można również skorzystać z dużej bazy przepisów z różnych regionów Włoch przygotowywanych na bazie makaronów Malma.
Za kreację odpowiada Eura 7. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.