Kraj

Arip Next zmienia się w Hi.advertising

Agencja z okazji obchodów swojego 18-lecia przechodzi rebranding.

Arip Next zmienia się w Hi.advertising
Z początkiem września obecna od 18 lat na rynku warszawska agencja reklamowa Arip Next zmieniła nazwę oraz identyfikację wizualną. Działalność będzie kontynuować pod nazwą Hi.advertising. Wraz ze zmianą wizerunku i strony internetowej planuje szereg działań dla obecnych i nowych klientów.

– Szukaliśmy takiego słowa wytrychu, od którego wszystko się zaczyna. Postawiliśmy na interakcję – w końcu reklama to bardzo relacyjny rynek. Wybraliśmy słowo, które niezależnie od zadania inicjuje każdy nowy projekt – opowiada Maria Kusztal, dyrektor kreatywna agencji Hi. Nowa nazwa ma również pokazywać, że agencja jest blisko klienta, z każdym zna się na przysłowiowe “cześć”, jest otwarta na nowe propozycje i wyzwania.
Nowa marka ma wyrażać wyraża filozofię agencji, opartą się na takich wartościach, jak otwartość i elastyczność.

Plany agencji zakładają rozwój działań digitalowych. Dziś jako część Testa Digital Hub agencja zajmuje się obsługą na polskim rynku marek grupy FCA (Fiat, Fiat Professional, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Abarth). Odpowiada m.in. za kreację i produkcję kampanii internetowych oraz adaptację materiałów centralnych. Zespół Hi/TDH Warszawa obsługuje także m.in. Bayer CropScience, Inter Polska, Nestlé Waters czy 4Finance
z marką Vivus.

Wśród klientów agencji Hi znajdują się takie podmioty, jak Nutricia Polska, Vivus czy Nestlé Waters Polska.