Nowym dyrektorem marketingu w Agito.pl został Rafał Kochański. Będzie odpowiedzialny za kompleksowe przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie strategii komunikacji firmy w Polsce.
Do najważniejszych zadań nowego dyrektora należy także prowadzenie działań komunikacyjnych w obliczu silnie zmieniającego się rynku e-commerce w Polsce i konieczności odpowiedzi na wyzwania wiążące się z pozycjonowaniem firmy.
Przed dołączeniem do Agito Rafał Kochański pracował w Makro Cash and Carry, gdzie całościowo odpowiadał za komunikację kierowaną do najważniejszych grup docelowych sieci.
W trakcie swojej kariery zawodowej zajmował się też komunikacją marek po stronie producentów. Zarządzał także takimi markami z portfolio produktowego Procter & Gamble, jak: Pampers, Blend-a-med, Oral-B czy Olay. Pełnił także funkcję brand managera w Mars Polska, gdzie był odpowiedzialny za działania marketingowe marek, takich jak Whiskas, Kitekat i Sheba.