Kraj

Publicis przygotował kampanię dla Śmietanki Łaciatej

Startują kolejne działania promocyjne Mlekpolu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqdNUfzX9Q_U%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Startuje nowa kampania dla Mlekpolu przygotowana przez Publicis. Spółdzielnia mleczarska z Grajewa przypomina o swoim naturalnym asortymencie – tym razem o Śmietance Łaciatej. Kampania będzie prowadzona w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej pod hasłem “Kuchnia wysokich lotów”.

Śmietanki Łaciate dostępne w wariantach 12 proc., 18 proc. i 30 proc. mają być dopełnieniem zup i sałat, kawy oraz tradycyjnych deserów i  koktajli. Firma zapewnia, że produkuje je z z najwyższej jakości mleka, pochodzącego od krów żyjących na nieskażonych przemysłem, zielonych terenach Polski – Mazurach i Podlasiu.

Spot reklamowy promujący śmietanki Łaciate wyemitują kanały telewizyjne należące do stacji TVP, TVN i Polsat.

Działania realizowane przez Publicis to efekt przetargu wygranego przez agencję pod koniec 2014 r.
Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gaździe. Produkcją oraz postprodukcją zajęły się Panoptiqum i Pirania Film. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.