Startuje nowa kampania dla Mlekpolu przygotowana przez Publicis. Spółdzielnia mleczarska z Grajewa przypomina o swoim naturalnym asortymencie – tym razem o Śmietance Łaciatej. Kampania będzie prowadzona w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej pod hasłem “Kuchnia wysokich lotów”.
Śmietanki Łaciate dostępne w wariantach 12 proc., 18 proc. i 30 proc. mają być dopełnieniem zup i sałat, kawy oraz tradycyjnych deserów i koktajli. Firma zapewnia, że produkuje je z z najwyższej jakości mleka, pochodzącego od krów żyjących na nieskażonych przemysłem, zielonych terenach Polski – Mazurach i Podlasiu.
Spot reklamowy promujący śmietanki Łaciate wyemitują kanały telewizyjne należące do stacji TVP, TVN i Polsat.
Działania realizowane przez Publicis to efekt przetargu wygranego przez agencję pod koniec 2014 r.
Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gaździe. Produkcją oraz postprodukcją zajęły się Panoptiqum i Pirania Film. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.