M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OMD i DDB & Tribal przygotowały kampanię McDonald’s na Instagramie

Piotr Machul | 15 września 2015, 06:00

Kampania "Mam smaka na Maka" to jedna z pierwszych w Polsce kampanii na Instagramie prowadzona z wykorzystaniem formatów reklamowych zaproponowanych przez ten serwis.

Agencje OMD i DDB & Tribal przygotowały dla McDonald’s kampanii reklamowej w serwisie Instagram. Kampania McDonald’s jest jedną z pierwszych aktywności reklamowych wykorzystującą Instagram w Polsce i regionie CEE od chwili udostępnienia formatów reklamowych przez ten serwis.

Kampania „Mam smaka na Maka” ma charakter wizerunkowy i jest kontynuacją strategii komunikacji marki McDonald's. Od maja br. prowadzone są szeroko zakrojone aktywności w social mediach, które zostały spięte oficjalnym hashtagiem kampanii #mamsmakanamaka. Celem działań jest zbliżenie się do fanów marki.

Emisja formatów reklamowych na Instagramie wpisuje się w strategię obecności marki w mediach społecznościowych.

O reklamowych planach Instagrama pisaliśmy w MMP24 24 lipca br. i 10 września br.

Czytaj więcej na temat: ,