M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencje, marketerzy, SAR i procurement o przetargach

Tomasz Wygnański | 15 września 2015, 06:00

Po raz pierwszy szeroka reprezentacja środowiska reklamowego weźmie udział w dużym evencie organizowanym przez branżę procurementu.

Agencje, marketerzy, SAR i przedstawiciele działów zakupu spotkają się na Procurement Conference 22 października w Warszawie. To wydarzenie pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Managerów Logistyki – organizacji zrzeszającej także specjalistów z działów procurementu. Sekcja pod znamiennym tytułem "Zakupy subiektywne – tam, gdzie cena nie odgrywa kluczowej roli" poświęcona będzie usługom marketingowym. Wystąpią m.in. Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR, i Marcin Dec, CEO Initiative Warszawa. W panelu dyskusyjnym zapowiedzieli udział m.in. Paweł Kastory, CEO Corporate Profiles DDB Group, Agniszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa, i Małgorzata Leniarska, managing partner Dragon Rogue, a także przedstawiciele procurementu PKO BP i P4 (Play). Dyskusję panelową prowadzić będą: Monika Bis, dyrektor działu zakupów i administracji Medicover oraz Marta Macke, pitch consultant, właścicielka Shortlist Consulting.

– To pierwsze spotkanie tak szerokiej reprezentacji branży komunikacji marketingowej z branżą procurementu. Od pewnego już czasu w SAR zauważamy, że agencje mają do czynienia z dwoma klientami – marketingiem i procurementem. Musimy się nauczyć prowadzić dialog i wzajemnie się zrozumieć. Musimy zacząć rozmawiać o standardach i narzędziach – mówi Paweł Tyszkiewicz. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,