Kraj

Paweł Stano dyrektorem operacyjnym LifeTube

Będzie nadzorował pracę wszystkich zespołów i odpowiadał za nowe strategie sprzedaży.

Paweł Stano dyrektorem operacyjnym LifeTube
Paweł Stano, ekspert ds. rynku mediów cyfrowych, dołączył do LifeTube – największej wielokanałowej sieci YouTube w Polsce. Stano obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego. Paweł Stano, dotychczas dyrektor zarządzający w Blomedia.pl, ma ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami, B2B i strategii w obszarze nowych mediów. Przez 8 lat związany był z Ringier Axel Springer jako head group manager, gdzie zarządzał pracą zespołów i sprzedażą produktów internetowych, opracowywał i wdrażał strategie sprzedaży reklam. W swojej karierze współtworzył też pierwszą w Polsce sieć reklamy na blogach.

– Tylko w tym roku zrealizowaliśmy prawie 100 kampanii i akcji specjalnych, w naszej ofercie przybyło 25 nowych kanałów w sieci premium i 60 w selection, a wyświetlenia generowane przez sieć miesięcznie w porównaniu z zeszłym rokiem wzrosły ponaddwukrotnie – o 214 proc. Wprowadziliśmy również nowe produkty – powiązanie YouTube z DOOH, reklamowe formaty rezerwacyjne, metodologię badania wizerunków InScore pozwalającą na optymalny dobór youtuberów do marek, poszerzyliśmy też ofertę reklam pre-roll – wylicza Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube.

W LifeTube jako dyrektor operacyjny Stano będzie nadzorował pracę wszystkich zespołów, odpowiadał za nowe strategie sprzedaży i ich wdrażanie oraz doradzał w kwestiach strategicznych związanych z rozwojem firmy na rynku nowych mediów.