M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Multimedia Polska promuje ofertę sprzedaży energii elektrycznej

Maciej Burlikowski | 16 września 2015, 06:00

Klienci, którzy z niej skorzystają, otrzymają zestaw sześciu żarówek LED. Komunikacja w internecie i BOK.

Multimedia Polska to kolejny operator telekomunikacyjny, który poza tradycyjnymi usługami, czyli telewizją kablową, internetem i telefonią, oferuje konsumentom także sprzedaż energii elektrycznej i wychodzi z jej szeroką komunikacją. Operator ruszył z kampanią ”Wejdź do domu z dobrą energią”, która potrwa do końca października br. i będzie prowadzona w internecie oraz Biurach Obsługi Klienta. Spółka przygotowała także konkurs o oszczędzaniu energii w Facebooku. W ramach promocji klienci, którzy skorzystają z nowej oferty energetycznej firmy, otrzymają zestaw sześciu żarówek LED.
Za kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja MediaMocni.
Multimedia Polska poprzez swoją spółkę Multimedia Polska Energia oferuje sprzedaż energii elektrycznej od sierpnia 2014 r.
Według danych na koniec czerwca br. Multimedia Polska obsługiwała 821 tys. klientów (właściwie bez zmian w ciągu ostatnich dwóch lat), którzy korzystali z 793,6 tys. usług telewizyjnych, 536,1 tys. usług internetowych i 288,7 tys. usług telefonicznych. W I półroczu 2015 r. operator uzyskał 350,4 mln zł przychodów (poziom zbliżony do wyniku za I poł. 2014 r.), półroczna EBITDA spółki wyniosła zaś 166,1 mln zł, o 11,2 mln zł mniej niż w porównywalnym okresie ub.r.

Czytaj więcej na temat: , , ,