M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Katarzyna Borucka nową dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Allianz Polska

Maciej Burlikowski | 17 września 2015, 06:00

Beata Wójcik pozostaje w Grupie i zajmie się komunikacją do klientów ubezpieczyciela.

Katarzyna Borucka została nową dyrektor komunikacji korporacyjnej grupy ubezpieczeniowej Allianz Polska. Zastępuje w obowiązkach Beatę Wójcik, która pozostaje w Grupie i zajmie się projektami komunikacji do klientów ubezpieczyciela.

Borucka ma 18-letnie doświadczenie w zarządzaniu relacjami zewnętrznymi czołowych spółek z branży FMCG w Polsce. Przed dołączeniem do Allianz pełniła funkcję dyrektora ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec, drugim największym producencie piwa w Polsce. W latach 2007-2012 była dyrektorem ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Coca-Cola Poland. Od końca lat 90. do 2007 r. pracowała w Philip Morris Polska SA, zajmując kolejne stanowiska w dziale ds. korporacyjnych.

Beata Wójcik pracuje w Allianz Polska od blisko pięciu lat, Wcześniej pracowała w komunikacji korporacyjnej m.in. PTE ING, Banku Pocztowego, AXA oraz Pekao SA.