ICP Group, spółka zajmująca się wsparciem sprzedaży poprzez systemy motywacyjne i programy lojalnościowe, łączy się z Concept Publishing, firmą z branży custom publishing. Połączenie kompetencji z zakresu wdrażania strategii i narzędzi sprzedażowych oraz motywacyjnych z doświadczeniem z rynku wydawnictw customizowanych ma umożliwić tworzenie ofert łączących aspekt marketingowy i zorientowanych silnie na sprzedaż.
Strategia content marketingu oraz strategia aktywizacji sprzedaży będzie częścią wspólną oferty obu spółek.
– Dzięki fuzji z Concept Publishing Poland będziemy mogli zaoferować nowe narzędzia do komunikacji z klientami, partnerami czy pracownikami, jeszcze skuteczniej umożliwiając realizację celów. Transakcja jest potwierdzeniem konsekwentnie realizowanej strategii zarządu odnośnie do rozwoju Grupy Kapitałowej ICP Group w oparciu m.in. o politykę mergers & acquisitions – uważa Krzysztof Michniewicz, prezes zarządu ICP Group SA.
Szczegóły finansowe na temat połączenia biznesu nie zostały podane.