M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CzArt dla Tesco

Katarzyna Woźniak | 17 września 2015, 06:00

Agencja przygotowała dla sieci internetowe spoty.

W sieci pojawiły się dwa filmy, wspierające event Tesco "Włoska uczta. Odkryj inspirujące smaki Italii”. Oba materiały przygotowała agencja reklamowa CzArt.
Akcja trwa od 3 do 30 września i promuje typowo włoskie przepisy oraz produkty, które klient może zakupić w Tesco. Podstawę tworzy 7 głównych produktów, tzw. hero, czyli makaron tagliatelle, oliwa extra vergin, ser parmigiano reggiano, prosciutto crudo, spaghetti – durum, suszone pomidory oraz zielone pesto.

Zrealizowane filmy mają promować akcję i zachęcić klientów sieci do przygotowywania włoskich potraw.
Na pierwszym z nich widać przygotowanie pizzy, a na drugim tiramisu. Nie jest to przypadkowy wybór. Frazy „pizza” i „tiramisu” są bardzo chętnie wyszukiwane przez internautów, a same dania znajdują się w czołówce najchętniej przyrządzanych przez Polaków lub spożywanych poza domem.