M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania Mitsubishi od Schulz Brand Friendly [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 17 września 2015, 06:00

Marka wytycza nowy styl komunikacji, wracając do rajdowych korzeni.

Mitsubishi startuje z szeroką kampanią "Legenda 4×4". Aby uświadomić kompetencje w dziedzinie napędu 4WD, Mitsubishi postawiło na wyrazistą narrację, odchodząc od dotychczasowego nieco zachowawczego tonu.

Spoty emitowane są w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Kampania prowadzona jest także w radiu oraz w prasie. Za kreację i strategię odpowiedzialna jest agencja Schulz Brand Friendly, która obsługuje Mitsubishi Motors Polska od 2007 r. Prace objęły opracowanie strategii, adaptację konceptu z rynku kanadyjskiego, produkcję spotu radiowego oraz billboardu sponsorskiego i stworzenie projektów reklam prasowych w dwóch odsłonach.

Kampania trwa od 9 września 2015 r.