Kraj

Michał Kobierzewski otwiera butik kreatywny

Creative director z The Digitals rozpoczyna własną działalność.

Michał Kobierzewski otwiera butik kreatywny
Michał Kobierzewski uruchomił butik kreatywny o nazwie Made by. Zamierza również poświęcić się Warappie – spółce tworzącej gry na platformy mobilne, której jest współwłaścicielem. Dotychczas pełnił funkcję group creative directora w agencji The Digitals, z którą był związany od 2012 r. Wcześniej taką rolę pełnił w agencjach: Artegence i OS3 Multimedia. Jego stanowisko w The Digitals obejmie Piotr Wilczek (o jego nominacji piszemy w osobnej informacji w tym wydaniu MMP24)

Kobierzewski rozpoczął realizację własnych projektów dla zaprzyjaźnionych agencji w ramach butiku kreatywnego. Zajmie się również tworzeniem projektów reklamowych i bezpośrednim doradztwem dla klientów. Jednocześnie skoncentruje się na tworzeniu gier na platformy mobilne. W perspektywie najbliższych miesięcy planowane są pierwsze premiery. Jest współtwórcą wielu nagradzanych i wyróżnianych kampanii, między innymi dla marki Warka, Lech, ING, Nike i Amnesty International. W swojej karierze zdobył liczne nagrody takie jak: KTR, Kreatura, Golden Arrow, Mixx czy Effie. Kilkakrotnie był jurorem w ramach Festiwalu KTR oraz przewodniczącym jury creative mobile i YouTube film hack w 2014 r.

– Dla agencji reklamowych mój butik jest taką superjednostką przetargową. Wchodzimy i przejmujemy cały proces lub jego interaktywną część, na życzenie reprezentując agencję podczas prezentacji – mówi Michał Kobierzewski.