M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mindshare będzie domem mediowym Unilevera w Polsce

Piotr Machul | 21 września 2015, 06:00

To efekt rozstrzygnięcia przetargu regionalnego.

Budżet mediowy Unilevera będzie obsługiwany w Polsce przez agencję Mindshare. Wybór domu mediowego potwierdził Paweł Jezierski, kierownik ds. komunikacji Unilever Polska. 

Wybór Mindshare to efekt sfinalizowania przetargu regionalnego na obsługę mediową tego marketera. Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla Unilevera w Polsce zajmował się dom PHD Media Direction.

O starcie globalnego przetargu mediowego Unilevera pisaliśmy w MMP24 26 stycznia br.   

Według Kantar Media w okresie styczeń-lipiec 2015 r. Unilever wydał na reklamę w Polsce blisko 252 mln zł, to prawie 19 proc. więcej niż przed rokiem. 

Czytaj więcej na temat: , , ,