M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Snickers, tak jak wcześniej Coca-Cola i Kit-Kat, usuwa logo z opakowania

( red. ) | 24 września 2015, 06:00

W ramach kampanii "Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny" Snickers umieszcza na opakowaniach określenia cech charakteru głodomora.

Snickers wystartował z działaniami interaktywnymi w ramach kampanii "You are not You when You are hungry".
W tym celu agencja BBDO New York zaproponowała usunięcie z opakowania batonu nazwy i zastąpienie jej określeniem cechy charakteru, która opisuje głodnego. W ramach wsparcia działania BBDO uruchomiła specjalną cyfrową akcję z dostarczycielem Snickersów. Telefon od głodomora przyjmuje specjalny konsultant, wysłuchuje żalów głodnego i wysyła do niego kuriera z odpowiednio opisanym batonem.

(Agency Spy)

Czytaj więcej na temat: , ,